Sticka Cupcakes

Vilken energi jag har idag!! Dagens fotografering på jobbet är avklarad, disken är diskad och tvätten tvättad. Sitter och letar efter stickmönster samtidigt som jag har min virkning bredvid mej. Har fortfarande inte klurat ut riktigt hur man gör så det blir flyt i virkningen. Får kika varje gång det är Hst osv. i mönstret. Men det tar sej sakta men säkert..

Imorgon är det sista dagen på fotograf jobbet, känns både skönt och ledsamt. Men jag kommer ha mer tid till alla mina projekt som jag har i huvudet..så på så sätt är det väl bra att bli arbetsbefriad igen, men samtidigt så behöver man en riktig inkomst.


För ett tag sen fyllde en av mina närmsta vänner år. Stickade denna lilla muffin till henne som blev väldigt uppskattad.
Här kommer ett litet smakprov på något gott;



Kommentarer
Postat av: Petra

va fina :D duktig du är

2010-11-10 @ 21:05:27
URL: http://tvtown.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Åh vad fin!

2010-12-18 @ 22:24:09
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0